sobota, 5 stycznia 2013

Jesień/zima 2012/2013 - bordowy sweter 2

Witajcie w Nowym Roku,

dłuugo mnie nie było. Wiem, wiem... Otóż spieszę wyjaśnić powód mojej ciszy. Jako początkująca blogerka napotkałam na  pewne problemy techniczne, których wcześniej nie przewidziałam a które zmusiły mnie do dokonania wielu zmian na moim blogu. Po zaczerpnięciu języka u bardziej doświadczonych blogerów potrzebowałam czasu aby przeorganizować La Kolorada. Niestety jako pracująca młoda mama priorytetowo traktuję moje kochane cudeńko, tj. mojego synka no i pracę. Krótko mówiąc moja kolorowa codzienność sprawiła, iż byłam zbyt mocno pochłonięta aby zająć się czymś co póki co traktuję jako odskocznię od spraw bardziej przyziemnych (aczkolwiek ta odskocznia jest częścią tej codzienności gdyż ubrania jakie pokazuję na blogu noszę na co dzień) . Cóż mam nadzieję, iż tym razem  to będzie koniec ciszy i będę w miarę regularnie mogła pokazywać wam moje propozycje.

A oto poniżej drugie zestawienie z udziałem bordowego swetra (sweter bordo - pierwsza stylizacja), tym razem w wersji bardziej sportowej ale jednocześnie dziewczęcej.
fryzura i makijaż - La Kolorada
zdjęcia - Izabela Perez Harriette (colores de mi alma)Izabela Perez Harriette Photography




  • sweter bordo - C&A, 19,90 zł
  • chusta - 9,90 zł
  • kolczyki - KappAhl, 5zł (przecenione z 22,90)
  • pierścionek - Bershka (już wam znany z poprzedniej stylizacji)
  • bransoletki - złote (prezent od Anetki ;)
  • kwiatki we włosach - zerwane z opaski H&M ;)
  • legginsy - H&M, 40 zł (kupiłam je już jakiś czas temu, teraz niestety już ich nie ma)
  • buty - Reserved, 250 zł
  • torba - pożyczona od mojej mamy














2 komentarze:

  1. Ładny sweter, a róże we włosach są super! To gumka czy spinka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki,

    można powiedzieć, że spinka. Aczkolwiek stanowiła kiedyś część opaski. ;)

    OdpowiedzUsuń